# Jak włączyć automatyczną lokalizację?

  1. Zaloguj się do aplikacji używając:

    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa;
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze;
  2. Otwórz menu za pomocą ikony w lewym górnym rogu i wybierz „Automatyczna lokalizacja”.

  3. Ustaw swoje preferencje dotyczące częstotliwości lokalizowania:

    • Włącz/wyłącz automatyczną lokalizację;
    • Powiedz nam jak często mamy lokalizować za Ciebie Twoich Bliskich;
    • Ustaw zakres godzinowy, w którym mamy sprawdzać, gdzie byli.

# Od czego zależy dokładność lokalizacji?

Namierzamy telefony trzema metodami: GSM, GPS, Wifi i wskazujemy najbardziej precyzyjną lokalizację.

Typ lokalizacji

GSM

  • Namierzanie telefonu na podstawie nadajników GSM operatora sieci komórkowej
  • Dokładność lokalizacji:
    duże miasta 50 - 400m
    mniejsze miasta 200 - 3000m*
  • Nie wymaga aplikacji Bliskiego
  • Działa w budynkach
  • Jak włączyć:
    Jeden darmowy SMS ze zgodą
  • Działa na dowolnym modelu telefonu (nawet starszego typu)
  • Działa przy wyłączonym internecie, wyczerpanym internecie oraz bez dostępu do GPS
  • Zlokalizujesz w dowolnej sieci Orange, ale także T-Mobile, Plus i Play.
  • Zlokalizujesz w dowolnym miejscu, działa nawet tam gdzie jest słaby zasięg np. w kinie czy parkingu podziemnym
  • Bliski nie jest informowany o namierzaniu
Najdokładniejsza lokalizacja
Typ lokalizacji

GPS

  • Namierzanie telefonu na podstawie nadajników GPS
  • Dokładność lokalizacji:
    5 - 20m*
  • Wymagana aplikacja na telefonie Bliskiego
  • Nie działa w budynkach
  • Instalacja i aktywacji aplikacji na telefonie Bliskiego
  • Działa na smartfonach z Androidem lub iOS
  • Działa tylko przy włączonym dostępie do internetu oraz GPS
  • Zlokalizujesz w dowolnej sieci: Orange, T-Mobile, Plus oraz Play
  • Wymaga dobrego zasięgu internetu
  • Bliski ma zainstalowaną aplikację oraz widzi informację o odświeżaniu lokalizacji
Typ lokalizacji

WiFi

  • Namierzanie telefonu na podstawie sieci Wi-Fi
  • Dokładność lokalizacji:
    20 - 50m*
  • Wymagana aplikacja na telefonie Bliskiego
  • Działa w budynkach
  • Instalacja i aktywacji aplikacji na telefonie Bliskiego
  • Działa na smartfonach z Androidem lub iOS
  • Działa tylko przy włączonym dostępie do internetu oraz GPS
  • Zlokalizujesz w dowolnej sieci Orange, ale także T-Mobile, Plus i Play.
  • Wymaga dobrego zasięgu internetu
  • Bliski ma zainstalowaną aplikację oraz widzi informację o odświeżaniu lokalizacji
*dotyczy 90% przypadków.

# Jak lokalizować?

# Przez SMS

Wyslij SMS pod numer 8082 w treści wpisując numer telefonu Bliskiego lub jego imię.

# Przez aplikację mobilną

  1. Zaloguj się do aplikacji używając:

    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa;
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze;
  2. Wybierz opcję “Lokalizuj” lub poprzez automatyczną lokalizację (patrz tutaj: Jak włączyć automatyczną lokalizację) lub poprzez opcję Stref (patrz tutaj: Jak dodać strefę).

Zacznij lokalizować już dziś!

Zacznij lokalizować już dziś!

Pobierz aplikację

Pobierz Aplikację:
Wkrótce dostępne:

Reklamacje

Reklamacje dotyczące usługi Znajdźmy się dla Klienta Indywidualnego należy składać dzwoniąc na infolinię tel: +48 918854357 (opłata jak za zwykłe połączenie) lub pisząc na adres e-mail orange@znajdzmysie.pl. Nasi Doradcy są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzina 8:00 - 16:00.