# Jak aktywować usługę?

# Przez www

Wchodząc na stronę www.znajdzmysie.pl należy wybrać wariant usługi, a następnie postępować zgodnie ze wskazówkami pojawiającymi się na ekranie:

  1. podać swój numer telefonu,
  2. zapoznać się z informacjami dla konsumenta przed zawarciem umowy oraz zaznaczyć właściwe pola w celu akceptacji Regulaminu oraz zgody,
  3. kliknąć przycisk "Zamawiam i płacę",
  4. zatwierdzić wiadomość SMS z kodem weryfikacyjnym (PIN) odebranym na wprowadzony numer telefonu.

# Przez aplikację Znajdźmy się

Pobierając aplikację wchodząc z telefonu na adres www.znajdzmysie.pl/pobierz-aplikacje, następnie uruchamiając ją i zgodnie ze wskazówkami pojawiającymi się na ekranie:

  1. podać swój numer telefonu,
  2. zatwierdzić wiadomość SMS z kodem weryfikacyjnym (PIN) odebranym na wprowadzony numer telefonu,
  3. wybrać wariant usługi,
  4. zapoznać się z informacjami dla konsumenta przed zawarciem umowy oraz zaznaczyć właściwe pola w celu akceptacji Regulaminu oraz zgody,
  5. kliknąć przycisk "Zamawiam i płacę”.

# Przez SMS

W zależności od wariantu usługi wysłać bezpłatny SMS o treści:

Standard

  • Wyślij SMS o treści: ZSS
    na numer 318 (0zł)

Znajdźmy się

  • Wyślij SMS o treści: ZS
    na numer 318 (0zł)

*lub inną komendę wskazaną w materiałach reklamowych

Do aktywacji Usługi dojdzie w terminie do 24 h od momentu wysłania ww. wiadomości SMS co zostanie potwierdzone wiadomością SMS.

Zacznij lokalizować już dziś!

Zacznij lokalizować już dziś!

Pobierz aplikację

Pobierz Aplikację:
Wkrótce dostępne:

Reklamacje

Reklamacje dotyczące usługi Znajdźmy się dla Klienta Indywidualnego należy składać dzwoniąc na infolinię tel: +48 918854357 (opłata jak za zwykłe połączenie) lub pisząc na adres e-mail orange@znajdzmysie.pl. Nasi Doradcy są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzina 8:00 - 16:00.