# Jak dodać Bliskiego do usługi?

  1. Zaloguj się do aplikacji używając:

    • Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa;
    • Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze;
  2. Aby dodać Bliskiego do lokalizacji, otwórz menu za pomocą ikony w lewym górnym rogu i wybierz „Dodaj do usługi”

  3. Wyślij SMS z zaproszeniem.

  4. Weź telefon Bliskiego i postępuj zgodnie z instrukcją w zaproszeniu.
    Gdy to zrobisz możesz już lokalizować Bliskiego ze swojego telefonu!

Zacznij lokalizować już dziś!

Zacznij lokalizować już dziś!

Pobierz aplikację

Pobierz Aplikację:
Wkrótce dostępne:

Reklamacje

Reklamacje dotyczące usługi Znajdźmy się dla Klienta Indywidualnego należy składać dzwoniąc na infolinię tel: +48 918854357 (opłata jak za zwykłe połączenie) lub pisząc na adres e-mail [email protected]. Nasi Doradcy są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzina 8:00 - 16:00.